Prekių pristatymas

PRISTATYMO TAISYKLĖS

Užsakyti produktai  išsiunčiami į paštomatus (LP EXPRESS, OMNIVA). Siuntimo kaina – LP Express –  2.41 EUR, Omniva – 2.99  EUR. Užsisakius prekių už 30 EUR ir daugiau, pristatymas su LP Express NEMOKAMAS. Pristatymas į Omniva paštomatus nemokamas nuo 40 eurų.

1) Populiariausias prekes stengiamės sandėliuoti Lietuvoje, sukurtas specialus meniu punktas “Sandėlio prekės 24h“. Prekes išsiunčiame per 1 – 2 darbo dienas, dažniausiai per 24 valandas. Prie prekių pavadinimo pažymėta 24h reiškia, jog šią prekę turime sandėlyje Lietuvoje. 

2) FM WORLD prekių pristatymas, kurių neturime Lietuvoje ir yra užsakomos specialiai klientui, trunka nuo 5 iki 10 darbo dienų. FM Group prekes pristatome bene greičiausiai visoje Lietuvoje. 

3) Užskius prekes iš reguliaraus pristatymo ir kartu iš “Sandėlio Prekės 24h”, prekės bus užsakomos ir išsiųstos per 5 – 10 darbo dienų. Sumokėjus papildomai už pristatymą, prekės kurias turime sandėlyje bus išsiųstos nedelsiant. Daugiau informacijos mūsų tinklaraštyje: https://www.fmkvepalai.lt/2022/06/30/fm-world-produktu-pristatymas/

Siuntos būnase “Įvykdytas” reiškia, jog siunta paruošta išsiųsti arba išsiųsta. Po šios būsenos atnaujinimo, po 1 – 2 dienų gausite pranešimą SMS žinute, jog siuntą galite atsiimti iš paštomato.

 

Tam, kad tinkamai būtų įvykdytas užsakymas ir išsiųstos prekės, būtina nurodyti šią informaciją:

1) Vardą ir pavardę ir/arba įmonės pavadinimą,
2) Pristatymo adresą (Paštomatą)
3) Siuntos gavėjo telefono numerį.

GRĄŽINIMO TAISYKLĖS

Klientas turi teisę per 14 dienų nuo prekės gavimo, nenurodydamas priežasties, atsisakyti prekės ir ją grąžinti.
Tokiu atveju:

  • Prekės pakuotė neturi būti pažeista, o prekė kartu su pakuote nepraradusi prekinės išvaizdos ir pilnos komplektacijos.
  • Prekė negali būti pradėta naudoti ar bandyta naudoti.
  • Klientas apmoka grąžinimo/siuntimo išlaidas.

Klientas gavęs nekokybišką prekę turi nedelsiant susisiekti su pardavėju telefonu arba el. paštu ir suderinti keitimo arba grąžinimo sąlygas.
Tokiu atveju:

  • Prekė bei pakuotė turi būti pilnos komplektacijos.
  • Klientas apmoka grąžinimo/siuntimo išlaidas.

Pageidavimą grąžinti prekę Klientas pareiškia el. paštu: info@fmkvepalai.lt, klientui bus atsiųsta nurodytu el.paštu grąžinimo formą, kurią privalo užpildyti ir atsiųsti mums su grąžinta preke.  Visais atvejais klientas atsako už prekės vertės sumažėjimą, atsiradusį dėl veiksmų, nebūtinų prekės savybėms ir kokybei nustatyti.

Po grąžinimo per 5 d.d. atgal į Jūsų sąskaitą bus grąžinami pinigai.